Další fiasko marketérů DPP! Zapomněli na vyhlášenou soutěž Namaluj tramvaj?

Marketéři z DPP „úspěšně“ zašlapali další úspěšný projekt. Tentokrát soutěž Namalujte svou tramvaj. To je soutěž, ve které školní třídy nakreslí návrhy polepu tramvaje, porota vybere vítězný návrh a ten se zrealizuje na jeden vůz tramvaje T3.

Letos odbor Marketing a komunikace DPP školní soutěž vyhlásil na letní prázdniny, čím poprvé projekt „přizabil“. Následně mělo proběhnou 12. září vyhlášení vítěze a 15. září (ano, už tak rychle) měla proběhnout prezentace nové „malanované“ tramvaje ve střešovické vozovně.

Dnes, týden a půl po plánovaném vyhlášení soutěže DPP stále mlčí. Neznáme vítěze. Neznáme podrobnosti k soutěži. Prostě nic. Marketéři DPP soutěž zkrátka totálně zabili.

 

► Vyhlásit školní soutěž na prázdniny svedou jen “marketéři” v DPP

Ondřej Matěj Hrubeš

šéfredaktor dopravního magazínu MHD86.cz, který se zajímá o MHD už od dob mateřské školky a procestoval přes 130 měst s městskou dopravou