V pondělí 18. 4. 2016 představil Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) inovovanou tramvaj Škoda 14T s ev. č. 9148. Tramvaj prošla úpravou interiéru i exteriéru. V interiéru bylo odstraněno podélné sezení, čímž by mělo dojít k zvýšení průchodnosti vozu. Počet míst k sezení byl přitom zachován. DPP spolupracoval s architektem Patrikem Kotasem, inovativní sedačky do vozu dodala firma MSV interiér a technickou přípravu zajišťovala firma Inter-Informatics. Kompletní realizace byla provedena zaměstnanci DPP v Opravně tramvají Hostivař.


„Tramvaje 14T jsou přiděleny do vozovny Kobylisy a budeme se s nimi setkávat zejména na linkách č. 3 a 17. V současné době tedy zejména na těchto linkách výrazně roste počet nízkopodlažních vozů,“ sdělil Jan Šurovský, technický ředitel DPP.



Zdroj: Tisková zpráva DPP
Foto: Ondřej Matěj Hrubeš