Výsledky přepravního průzkum: Pražské tramvaje 2014

Ve dnech 8. – 10. 4. 2014 proběhl v Praze pravidelný přepravní průzkum všech denních tramvajových linek. Průzkum byl proveden ve všech tramvajových spojích v časovém období 6:00 – 23:00. Hlavní část průzkumu proběhla ve středu 9. 4. 2014, menší část – především večerní spoje – byla povedena v úterý 8. 4. 2014 a ve čtvrtek 10. 4. 2014. V době přepravního průzkumu probíhala tramvajová výluka v úseku Nádraží Holešovice – Trojská a Výstaviště Holešovice – Dělnická. Dotčeny byly pravidelné trasy linek 3, 12, 14, 17 a 24. V době průzkumu jezdila náhradní linka 37 v trase Březiněveská – Trojská. Podle průzkumu z roku 2014 přepraví tramvaje v období 6:00 – 23:00 celkem 1 051 093 cestujících. V minulosti proběhl tramvajový průzkum v letech 2011 a 2008.

Standard kvality MHD při přepravní špičce pracovního dne:

  • sólo tramvaj T3/T6: 69 cestujících
  • souprava tramvaje 2xT3/2xT6 nebo kloubová tramvaj KT8/14T/15T: 138 cestujících

V následujících tabulkách a grafech jsou uvedeny celkové počty přepravených osob podle jednotlivých linek, nejvytíženější úseky na jednotlivých linkách, počty cestujících přijíždějící na významné přestupní uzly a počty cestujících v jednotlivých linkách podle zastávek nástup/výstup.

Celkový počet přepravených osob na jednotlivých linkách

Bild hochladen Bild hochladen

Nejvytíženější úseky na jednotlivých linkách

Bild hochladen Bild hochladen

Nejvytíženější přestupní uzly

Bild hochladen

Linka 1: Petřiny – Spojovací

Bild hochladen Bild hochladen

Linka 2: Petřiny Divoká Šárka

Bild hochladen Bild hochladen

Linka 3: Levského Nádraží Braník Kobylisy Vozovna Kobylisy

Bild hochladen Bild hochladen Bild hochladen Bild hochladen

Linka 4: Kotlářka Kubánské náměstí

Bild hochladen Bild hochladen

Linka 5: Podbaba Ústřední dílny Dopravního podniku

Bild hochladen Bild hochladen

Linka 6: Sídliště Barrandov Smíchovské nádraží Spořilov

Bild hochladen Bild hochladen

Linka 7: RadlickáČernokostelecká

Bild hochladen Bild hochladen

Linka 8: Podbaba Starý Hloubětín

Bild hochladen Bild hochladen

Linka 9: Sídliště Řepy Spojovací

Bild hochladen Bild hochladen Bild hochladen Bild hochladen

Linka 10: Sídliště Řepy Sídliště Ďáblice

Bild hochladen Bild hochladen Bild hochladen Bild hochladen

Linka 11: Spořilov Olšanské hřbitovy Spojovací

Bild hochladen Bild hochladen

Linka 12: Sídliště Barrandov Palmovka

Bild hochladen Bild hochladen

Linka 13: Náměstí Bratří Synků – Černokostelecká

Bild hochladen Bild hochladen

Linka 14: Sídliště Barrandov Výstaviště Holešovice

Bild hochladen Bild hochladen

Linka 16: Sídliště Řepy Kotlářka Lehovec

Bild hochladen Bild hochladen Bild hochladen Bild hochladen

Linka 17: Levského Výstaviště Holešovice

Bild hochladen Bild hochladen

Linka 18: Petřiny Vozovna Pankrác

Bild hochladen Bild hochladen

Linka 20: Divoká Šárka Sídliště Barrandov

Bild hochladen Bild hochladen

Linka 22: Bílá Hora Nádraží Strašnice Nádraží Hostivař

Bild hochladen Bild hochladen Bild hochladen Bild hochladen

Linka 24: Výstaviště Holešovice Kubánské náměstí

Bild hochladen Bild hochladen

Linka 25: Vypich Lehovec

Bild hochladen Bild hochladen Bild hochladen Bild hochladen

Linka 26: Divoká Šárka Nádraží Hostivař

Bild hochladen Bild hochladen Bild hochladen Bild hochladen

Linka 37: Březiněveská Trojská

Bild hochladen Bild hochladen

Ondřej Matěj Hrubeš

šéfredaktor dopravního magazínu MHD86.cz, který se zajímá o MHD už od dob mateřské školky a procestoval přes 130 měst s městskou dopravou