Dozorčí rada Dopravního podniku hl. m. Prahy (DPP) na svém jednání tento týden zvolila k 19. prosinci 2019 Mateje Augustína na neobsazené místo člena představenstva společnosti. Představenstvo DPP tak pracuje v plném, tj. pětičlenném složení. Představenstvo DPP se sešlo na mimořádném zasedání a rozdělilo si své působnosti tak, že ekonomická oblast přešla z gesce předsedy představenstva a generálního ředitele na nového člena.
Volba a odvolávání členů představenstva DPP je dle stanov společnosti v plné kompetenci dozorčí rady DPP. Ta na svém jednání ve středu 18. prosince 2019 zvolila k 19. prosinci 2019 Mateje Augustína do funkce člena představenstva DPP, doporučila představenstvu jeho působnost v ekonomickém oboru a požádala představenstvo o mimořádné zasedání.
Představenstvo DPP dozorčí radě vyhovělo a na včerejším mimořádném zasedání si rozdělilo své působnosti tak, že ekonomická oblast přešla z gesce předsedy představenstva a generálního ředitele na nového člena představenstva. Představenstvo DPP tak od 19. prosince 2019 pracuje v plném, pětičlenném složení.
Matej Augustín je manažer a ekonom s dlouholetými zkušenostmi v krizovém managementu národních i nadnárodních společností, auditu finančních institucí, bankovnictví a železničním sektoru. Svojí pracovní kariéru začal jako lektor na katedře ekonomie a účetnictví Univerzity Komenského v Bratislavě, poté působil jako manažer auditu bank v mezinárodní společnosti KPMG Slovensko. V letech 2002 – 2006 byl ředitelem finančního výkaznictví VUB Banky a současně působil jako předseda komise pro bankovní výkaznictví ve Slovenské bankovní asociaci a jejím zastoupení v Evropské bankovní federaci v Bruselu. Od roku 2006 do roku 2010 působil v Železniční společnosti Cargo Slovakia jako předseda představenstva a generální ředitel. Poté zastával různé pozice jako hlavní státní poradce na Úřadu vlády SR, projektový manažer na ministerstvu zdravotnictví SR, generální ředitel ve společnosti Železničné opravovne a strojárne Zvolen a senior konzultant v oblasti restrukturalizací společností.
TZ DPP
- Práce na Smíchově běží naplno, letos začne výstavba zcela nového nástupištěRekonstrukce smíchovského nádraží je v plném proudu. Pracuje se například na prodloužení podchodů a výstavbě nové lávky přes kolejiště. Nyní se stavbaři zaměří na mosty přes několik ulic, proto dojde k dopravním omezením. Od začátku února se … Pokračovat ve čtení
- Vlaky do tunelů pod PrahouSpráva železnic představila veřejnosti budoucí podobu nových tratí v pražském železničním uzlu. Ze studie proveditelnosti vybrala Centrální komise Ministerstva dopravy variantu se dvěma samostatnými trasami v tunelech a s dvoupatrovou centrální stanicí pod hlavním nádražím. Navíc ji doplnila o další … Pokračovat ve čtení
- Víkendová výluka metra C, pokračuje modernizaceDopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) bude o tomto víkendu pokračovat v modernizaci původních zabezpečovacích zařízení, tentokrát v úseku Pankrác – Vyšehrad. Z tohoto důvodu bude od soboty 1. února od zahájení provozu do neděle 2. února … Pokračovat ve čtení
- Nehod vozů MHD v Brně loni ubyloV roce 2024 došlo v Brně k výraznému poklesu počtu nehod s účastí vozidel městské hromadné dopravy. Dopravní podnik města Brna (DPMB) loni evidoval 757 nehod, což představuje pokles o osm procent oproti roku 2023, kdy jejich … Pokračovat ve čtení
- Riga investuje do rozvoje tramvajové sítěÚprava tramvajových tratí na nízkopodlažní zastávky, rekonstrukce měníren a vybudování zvýšených nástupišť, to vše se zatím zrealizovalo díky Fondu soudržnosti Evropské unie a Rižské dopravní cesty. Kromě jiného jezdí na lince 7 od léta 2024 nízkopodlažní tramvaje … Pokračovat ve čtení