Bezrouškový klip láká na cestování městskou dopravou

Většina dopravních podniků se po prázdninách vrací do běžného rozsahu provozu (netýká se například Prahy), který byl v době před pandemií. Jednotlivé dopravní podniky zatím neavizují žádná speciální opatření a jsou připraveny promptně reagovat na případné pokyny jednotlivých krajských hygienických stanic.

Pro cestující je ale od 1. 9. znovu zavedena povinnost zakrýt si před nástupem do vozidla ústa a nos. Na to budou v některých městech upozorňovat speciální samolepky na vozech i na zastávkách.

„Pokles počtu přepravených osob zasáhl velmi citelně všechny provozovatele, ztráty byly už v polovině roku vyšší než 1,1 mld. Kč a my pevně věříme, že se cestující budou do veřejné dopravy vracet,“ říká Tomáš Pelikán, předseda SDP ČR, a doplňuje: „Dopravní podniky od začátku pandemie beze zbytku plní všechna nařízení vlády, samospráv, objednatelů a dělají maximum pro to, aby své klienty i zaměstnance chránili. Mám za to, že zatím nejsou známy případy nákazy Covid 19 ve veřejné dopravě.“

Dopravní podniky jsou připraveny na návrat cestujících a po prázdninách se těší na návrat školáků do svých vozů. Právě této skupině je věnován nový spot SDP ČR, který byl natáčen ve všech koutech republiky. Tvůrcem videa je agentura EventHouse a finančně se na realizaci podílely všechny dopravní podniky.

TZ SDP ČR