Primátor Hřib se učí marketingově vládnout od Babiše

Jak „správně“ marketingově vládnout se pravděpodobně učí pražský primátor Zdeněk Hřib (Piráti) od premiéra Andreje Babiše (ANO 2011). V minulém týdnu omezil lidem městskou dopravu, lidé si na to stěžovali a najednou tady byl prodej respirátorů za desetikorunu ve stanicích metra.

Komentáře z facebookovské stránky ROPIDu

Výběr komentářů na Facebooku ROPIDu:

Velmi skvělé načasování, jak přebít negativní téma s omezeným provozem, který v případě metra ušetří minimum. Protože nejeden člověk ví, že největší jsou na provozu metra fixní náklady (provoz stanic, osvětlení, eskalátory, vzduchotechnika). Tedy čím méně spojů jezdí, tím více každý jednotlivý spoj se prodraží.

Ovšem vyrukovat s prodejem respirátorů v metru bylo geniální a překvapující. Podobným stylem vládne Andrej Babiš, který špatný rozhodnutí maskuje populárními tématy.

Ale je třeba říct, že to je skutečně správný krok dopravního podniku, aby byly respirátory k zakoupení ve stanicích metra. Podobně, jako už dříve instalované stojany s dezinfekcí.

Zamrzí jen, že primátor Hřib i u respirátorů se snaží o zahraniční PR, kdy veřejně tvrdí, že respirátory pochází z Tchaj-wanu. Nebyla to pravda. Dopravní podnik oznámil, že respirátory jsou z, Hřibem nenáviděné, Číny.

Na rovinu, buďme rádi, že dopravní podnik dokázal respirátory zajistit a nedostal „zákaz“ z magistrátu prodávat čínské zboží. Jinak bychom neměli nic.