Dopravní podcast (130) → Filip Drápal o marketingu PID

Touto epizodou začíná série rozhovorů s lidmi z ROPIDu. Hlavním tématem bude pražská a středočeská veřejná doprava a to z různých úhlů pohledu. Prvním hostem je Filip Drápal, vedoucí odboru marketing a tiskový mluvčí.

V Ropidu patří mezi služebně nejstarší, proto jsem se ohlédly i 20 let zpátky. Probrali jsme, jak se vyvíjel ROPID a s ním Pražská integrovaná doprava a také přišlo na hodnocení toho, co se povedlo a co se nepovedlo. Zaměřili jsme se na prezentaci Ropidu na sociálních sítích, kde se organizaci často daří trefně propojovat aktuální společenskou situace s dopravní tématikou. Nemohli jsme vynechat ani nový jednotný vizuál PID, či složitost tarifu.  Tak a teď už nastražte uši a poslouchejte, co ještě nevíte o pražské MHD.

🎧 Baví Vás Dopravní podcasty? Rádi posloucháte rozhovory o dopravě? Podpořte jejich tvorbu na Patreonu a získejte plné verze článků a podcastů. 👑