O festivalovou jízdenku byl v Ostravě dvojnásobný zájem

Společně s pořadateli červencových festivalů Beats for Love a Colours of Ostrava připravil Dopravní podnik Ostrava (DPO) speciální zvýhodněnou festivalovou jízdenku. Na oba festivaly se jí prodalo více než 5 600 kusů v celkové ceně přes 1 milion 200 tisíc korun. Sedmidenní jízdné v ceně 220 korun umožnilo cestování ve všech spojích DPO.

Na festival Colours of Ostravase prodalo přes 4 700 festivalových jízdenek v celkové ceně více než 1 milion korun. Oproti roku 2019 jde o nárůst o 50 %. Jízdenka se prodávala v jízdenkovém e-shopu DPO. Cestující obdrželi e-mailem QR kód, který umožnil následné nahrání jízdenky na festivalový čip přímo na akreditačních místech festivalu.

Na festival Beats for Love se prodalo přes 900festivalových jízdenek v celkové ceně cca 200 tisíc korun. Oproti roku 2019 jde o nárůst 125 %.Jízdenka se prodávala přes aplikaci MojeDPO (90 % prodejů) a prodejem speciální pásky na ruku (10 % prodejů).

Daniel Morys, předseda představenstva a generální ředitel DPO doplňuje: „Jsme rádi, že se festivalová jízdenka stala tak oblíbeným produktem. Děkujeme jednak organizátorům za konání akcí s přínosem pro Ostravu a samozřejmě všem kupujícím, že naši speciální nabídku využili. Vůbec poprvé zájemci letos mohli zakoupit festivalovou jízdenku i přes aplikaci MojeDPO a hojně toho využívali. Právě aplikace Moje DPO je pro nás platforma, kterou pro prodej jízdného chceme využívat a v současnosti se zaměřujeme na rozšiřování funkcí právě tímto směrem. Již brzy plánujeme představení další novinky.“

Festivalovou jízdenku připravil DPO pro návštěvníky velkých kulturních a sportovních akcí poprvé již v roce 2018. Speciální zvýhodněná jízdenka umožňuje účastníkům vybraných akcí cestovat MHD levněji, sedmidenní festivalová jízdenka je v ceně standardní třídenní jízdenky. V nabídce bude festivalová jízdenka opět v příštím roce.

TZ DPO