Seriál Bus Salon uspěl v odborné soutěži

Divácky oblíbený seriál Bus Salon získal ve čtvrtek 1. září první cenu soutěže Zlatý středník v kategorii Auto-moto a doprava. Úspěšný pořad Bus Salon, který vznikl ve spolupráci Sdružení dopravních podniků ČR (SDP ČR) a známého herce Václava Kopty, oslovil na YouTube a Facebooku statisíce diváků. Koncept a realizaci seriálu zajistila agentura EventHouse s režisérem Jiřím Nevečeřalem. Bus Salon zvítězil v silné konkurenci projektů společností Škoda Auto, Volkswagen Group, Zásilkovna a České asociace pojišťoven.

Ocenění si velmi vážíme a je to pro nás signál, že jsme se v této oblasti vydali správným směrem. Dopravní podniky aktuálně nejsou v příznivé situaci a o to více si uvědomujeme, že musíme našim zákazníkům poskytovat prvotřídní službu a zároveň s nimi umět dobře komunikovat a ukazovat všechny přednosti jednotlivých dopravních podniků,“ uvedl předseda SDP ČR Tomáš Pelikán.

Původním záměrem bylo stručně představit SDP ČR, ale hned na začátku spolupráce bylo jasné, že toho máme daleko víc, co můžeme veřejnosti ukázat. Klíčové bylo nadšení průvodce celého seriálu Vaška Kopty, který má k autobusům a veřejné dopravě vůbec velmi pozitivní vztah. K dokonalosti celé dílo dovedla perfektní práce společnosti EventHouse a neobešli bychom se ani bez výborné spolupráce s jednotlivými dopravními podniky,“ vysvětlil ředitel Dopravního podniku města České Budějovice Slavoj Dolejš, který ve SDP ČR předsedá odborné skupině Marketing a na tvorbě seriálu se také významně podílel.

Autobusy byly Vaškovou vášní už od dětství a natáčením Bus Salonu si prý splnil svůj životní sen. Téměř v každém městě vyjel Vašek do ostrého provozu bez jakékoliv předchozí přípravy a v několika případech dokonce na ostré lince s reálnými cestujícími. Celkem se natáčelo v rekordním čase 23 dní,“ přiblížil natáčení Jiří Nevečeřal z agentury EventHouse, který měl výrobu na starost.

Soutěž Zlatý středník, kterou pořádá už dvacet let PR Klub, oceňuje nejlepší komunikační projekty a firemní média. Odborné poroty, které jsou složené z téměř stovky odborníků na komunikaci, PR, marketing, grafiku a expertů z dalších přidružených disciplín, letos vybíraly oceněné z celkem 571 přihlášených projektů.

TZ SDP ČR