Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce spustil nové internetové stránky, který by měli nabídnout cestujícím lepší a přehlednější hledání informací o tamní MHD. Společně s novým webem se dopravní podnik vrhá i na sociální sítě. Ale… s jejich přístupem si můžou podat ruku s pražským DPP a jeho odborem Marketing a komunikace. V Liberci totiž už tisková mluvčí Martina Poršová prohlásila, že Facebook bude sloužit jen jako diskuzní fórum pro cestující. A že její kolegové z marketingu nemají čas a kapacitu se o Facebook starat tak, jak by měli.
S takovýmhle přístupem neměli profil na Facebooku vůbec zakládat. Natož vytvářet webové stránky, kde Vás stále upozorňují na to, jak má DP Facebook. Když chtěli jen diskuzní fórum, tak to mohli vytvořit přímo na webových stránkách.
Škoda, že i v Liberci zvolili hned na začátku odpor k sociálním sítím. Vlastně si jen potřebovali odškrtnout úkol, že „jsou“ na Facebooku.
DP na webu:
Nový web DPMLJ: https://dpmlj.liberec.cz
Facebook DPMLJ: https://www.facebook.com/dpmlj