Jak mnozí víte, na svém webu se občas pustím do Dopravního podniku Praha, či ROPIDu. Někdy pochvalně (třeba doprava na Kabáty, rozlučka s Karosou B731) a jindy naopak kriticky.
Po mé „Zdravici pracovníkům DPP“ mě Dopravní podnik Praha kontaktoval s žádostí o schůzku. A tak jsme se v minulém týdnu sešli. Za DPP na schůzku dorazila vedoucí odboru Marketing a komunikace Mgr. Jana Šmejcká a tiskový mluvčí Jiří Štábl. Jednalo se o velmi věcnou a konstruktivní schůzku trvající téměř hodinu a půl. Probrali jsme širokou škálu věcí, které jsme rozdělili na dva odlišné pohledy – cestující DPP a fanoušci MHD. Troufám si tvrdit, že schůzka byla přínosná pro obě dvě strany a na základě proběhlé diskuze s různými náměty jsme se domluvili na spolupráci. Věřím proto, že se společně povede alespoň jaké náměty zrealizovat.