Minulý týden se Ropid pochlubil na Facebooku vozem pražského metra M1 (DPP se pochlubil tiskovou zprávou tento týden), který obdržel nové sedačky. Pohodlné čalouněné sedačky byly nahrazeny za tvrdé plastové sedačky s poměrně lacině působícím vzhledem.
Plastové sedačky velmi silně zkritizovali cestující na Facebooku Ropidu. Cestujícím vadí, že si chce dopravní podnik „ulehčit“ práci s čištěním čalouněných sedaček za cenu horšího pohodlí pro klienty – pasažéry. Další nechápou, proč mají být v metru „sedačky z tramvaje“ a proč opět za realizací stojí Patrik Kotas. Vašek Krčmář přímo volá „Dost bylo Kotase!“.
V diskuzi se Adam Bechný podivuje nad tím, proč raději není vyřešené nevhodné sezení 2+1 v prostoru u dveří, kdy proti sobě cestující téměř nemohou sedět z důvodu nedostatku místa. Proč ani teď, při změně sedadel není „sólo“ sedadlo naproti „dvojici“ otočeno zády k bočnici vozu, když většina cestujících na tomto sedadle sedí právě z nedostatku místo bočně. Na totéž upozorňuje také Pavel Šedivý.
Pro doplnění. Zkušební vůz s plastovými sedačkami měl být nasazen do provozu už v únoru, následující měsíce bylo podezřelé mediální ticho kolem modernizace metra M1, které jsme narušili v květnu Dopravním podcastem, kde jsme zapomenutý projekt připomněli. V rámci budoucí modernizace se plánuje kromě sedaček modernizovat celý interiér vozu.
Vůz s novými sedadly nese číslo 4270 a jezdí v soupravě 4147-4148 na trase metra C.
Výběr nejlajkovanějších komentářů na Facebooku Ropidu
A jaký je Váš názor? Využijte výzvy radního pro dopravu z tiskové zprávy DPP:
„Budeme velmi rádi za každou zpětnou vazbu od cestujících, protože veřejná doprava je tady pro ně a snažíme se jim nabídnout maximální možný komfort,“ řekl Petr Dolínek, předseda dozorčí rady DPP a náměstek primátorky pro dopravu, sport a volný čas (ČSSD).
Příspěvek Ropidu na Facebooku
Zdroj: TZ DPP, TZ-FB Ropid, Foto: DPP