Ropid vydal brožuru s tipy na výlety

Letní prázdniny nejsou jen „okurkovou sezónou“. Nastává také čas na věci, na které se během roku nedostane a jsou bohužel věčně odkládané. Třeba pochválit Ropid. Ano, čtete dobře, pochválit Ropid.


Podobně, jako na webu MHD86.cz najdete články „Na výlet s OMH“ s tipy na výlety, vytvořil organizátor pražské dopravy Ropid povedenou brožuru „Zážitkový průvodce Pražské integrované dopravy“. Ta obsahuje mnoho tipů na výlety po Praze a Středočeském kraji – samozřejmě s použitím spojů provozovaných v systému PID.

V průvodci Ropidu najdete např. jízdní řády rekreačních „retrovlaků“, které jsou doplněny praktickými informace o turistických cílech po trase vlaku. Nechybí ani přehled dopravních akcí v letošním roce, což je obdobné rubrice „Dopravní akce“, kterou čtenáři už řadu let aktivně používají na webu MHD86.cz.


Druhá polovina brožury se věnuje konkrétním turistickým cílům. Ke každému místu najdete základní popis, otevírací dobu, cenu vstupného a nejbližší zastávku MHD.

Brožura je opravdu velmi povedená a získáte jí v infocentru Ropidu a také je ke stažení na webových stránkách.

Jak vznikl nápad na vytvoření brožury? Jaký je o ní zájem? Plánuje se vydat i v příštím roce? Na tyto dotazy odpovídá čtenářům MHD86.cz mluvčí Ropidu Filip Drápal.

„Zážitková brožura má letos svoji premiéru, cílem bylo soustředit veškeré informace o volnočasovém využití PID do jednoho materiálu, který se dá distribuovat jak v Praze, tak i ve Středočeském kraji a který pomáhá propagovat výhody PID i skupinám lidí, kteří třeba veřejnou dopravu využívají jen občas. Vůbec poprvé vznikl takto dopředu kalendář akcí na celou sezonu dopředu, což opět usnadňuje plánování nejen návštěvníkům, ale i dalším subjektům, které se na přípravě těchto akcí podílejí.

Filip Drápal, tiskový mluvčí Ropidu

Velký dík patří DPP a ČD za koordinaci s jejich akcemi. Snažili jsme se také tyto tipy zatraktivnit dohodou s některými partnery, kteří nabídli zajímavé slevy nebo další výhody.

Také už máme celou řadu podnětů, co do zážitkové brožury zařadit pro další sezonu, nebude to jednoduchý výběr, abychom zachovali maximální možný rozsah, aby byla brožura ještě použitelná. O zážitkovou brožuru byl už od začátku sezony velký zájem, proto jsme museli udělat už další dotisk – distribuujeme jí jak v Praze s pomocí DPP, tak i ve Středočeském kraji s pomocí ČD i jednotlivých lokálních partnerů, infocentrem a místních samospráv.“

 

Přihlášení ke zpravodaji MHD86.cz (četnost max. 2x měsíčně)