Dozorčí rada Dopravního podniku hl. m. Prahy (DPP) na svém jednání tento týden zvolila k 19. prosinci 2019 Mateje Augustína na neobsazené místo člena představenstva společnosti. Představenstvo DPP tak pracuje v plném, tj. pětičlenném složení. Představenstvo DPP se sešlo na mimořádném zasedání a rozdělilo si své působnosti tak, že ekonomická oblast přešla z gesce předsedy představenstva a generálního ředitele na nového člena.
Volba a odvolávání členů představenstva DPP je dle stanov společnosti v plné kompetenci dozorčí rady DPP. Ta na svém jednání ve středu 18. prosince 2019 zvolila k 19. prosinci 2019 Mateje Augustína do funkce člena představenstva DPP, doporučila představenstvu jeho působnost v ekonomickém oboru a požádala představenstvo o mimořádné zasedání.
Představenstvo DPP dozorčí radě vyhovělo a na včerejším mimořádném zasedání si rozdělilo své působnosti tak, že ekonomická oblast přešla z gesce předsedy představenstva a generálního ředitele na nového člena představenstva. Představenstvo DPP tak od 19. prosince 2019 pracuje v plném, pětičlenném složení.
Matej Augustín je manažer a ekonom s dlouholetými zkušenostmi v krizovém managementu národních i nadnárodních společností, auditu finančních institucí, bankovnictví a železničním sektoru. Svojí pracovní kariéru začal jako lektor na katedře ekonomie a účetnictví Univerzity Komenského v Bratislavě, poté působil jako manažer auditu bank v mezinárodní společnosti KPMG Slovensko. V letech 2002 – 2006 byl ředitelem finančního výkaznictví VUB Banky a současně působil jako předseda komise pro bankovní výkaznictví ve Slovenské bankovní asociaci a jejím zastoupení v Evropské bankovní federaci v Bruselu. Od roku 2006 do roku 2010 působil v Železniční společnosti Cargo Slovakia jako předseda představenstva a generální ředitel. Poté zastával různé pozice jako hlavní státní poradce na Úřadu vlády SR, projektový manažer na ministerstvu zdravotnictví SR, generální ředitel ve společnosti Železničné opravovne a strojárne Zvolen a senior konzultant v oblasti restrukturalizací společností.
TZ DPP
- Brno začalo stavět tramvajovou trať na KamechyPoklepáním základního kamene byl na konci února v Brně oficiálně zahájen projekt prodloužení tramvajové trati do sídliště Kamechy. Svým rozsahem a náklady je jedním z nejvýznamnějších a nejnákladnějších infrastrukturních projektů v historii brněnské městské hromadné dopravy. Stavba 1400 metrů … Pokračovat ve čtení
- Rekonstrukcí nádraží Praha-Bubny vznikne nové sídlo Centra paměti a dialogu BubnyVláda schválila další kroky v rámci revitalizace a rekonstrukce objektu nádraží Bubny-bývalého Památníku ticha a nově Centra paměti a dialogu Bubny. Týkají se převodu pozemku, na němž se objekt nachází, rekonstrukce, zajištění projektové dokumentace a financování samotného … Pokračovat ve čtení
- Generálem DPP zůstává Urbánek, nový ředitel pro metro nenalezenVčera byla v Dopravním podniku hl. m. Prahy (DPP) uzavřena všechna čtyři výběrová řízení na pozice generálního, bezpečnostního, personálního a technického ředitele – Metro. Na pozici generálního ředitele DPP bude nadále pracovat stávající předseda představenstva DPP Ladislav Urbánek. … Pokračovat ve čtení
- Trvalé změny PID od 2. března 2025K celostátnímu termínu změn jízdních řádů od 2. března 2025 dochází k drobným úpravám zejména u vybraných autobusových linek PID ve Středočeském kraji. Jedná se většinou o dílčí úpravy na základě požadavků jednotlivých měst a obcí nebo cestujících. Na … Pokračovat ve čtení
- Výstavba stanice Praha-Bubny a pokračující přestavba Masarykova nádraží ovlivní provoz regionálních linek S4 a R44V souvislosti s výstavbou nové stanice Praha-Bubny a pokračující stavební činnosti Správy železnic na Masarykově nádraží dojde v termínu 3. 3. – 1. 8. 2025 k výluce na trati 091 Praha – Kralupy nad Vltavou v úseku … Pokračovat ve čtení