Po skončení koronakrize omezil ROPID provoz mj. na tramvajové lince 15. ROPID snížil kapacitu linky na polovinu, ač je cestujícím doporučováno v MHD zachovávat dostatečné rozestupy mezi lidmi. Na Facebooku si lidé na linku 15 stěžují, ale stěžují si ROPIDu?
Jak se ukázalo, tak nikoliv. Podle vyjádření Filipa Drápala z ROPIDu přišla do čtvrtka 11. června na linku 15 jen jedna stížnost. Co to znamená? Jsou lidé opravdu spokojeni s omezeným provozem linky 15? Nebo se potvrzuje, že stížnosti na Facebooku nemají smysl a je důležité každou stížnost posílat skrze oficiální e-mailovou adresu, aby se tím pracovníci ROPIDu zabývali?
Podobně je to s dalšími linkami. „Ohledně zkráceného večerního provozu vybraných denních linek MHD evidujeme celkem 6 stížností (každá na jinou linku – konkrétně 147, 150, 170, 200, 213 a 240) + jeden obecný dotaz na postup vracení těchto linek do původního stavu,“ říká Filip Drápal (ROPID).
Vypadá to, že město a ROPID hrají hru s mlčícími cestujícími. Zkouší, co vydrží. Pokud se neozývají a nestěžují si na omezený provoz, nechávají tento omezený stav dál a nemají důvod vrátit provoz MHD do normálního stavu.
Závěrem budu rád, když se ozve do redakce ten jediný člověk, kterému vadí omezená linka 15. A ne, že Vás bude víc! 😉