Mají být BUS pruhy platné celodenně a celotýdenně? Chtějí obyvatelé Bohnic tramvaj a nebo lanovku? O tom jsem si povídal s Martinem Jedličkou, zastupitelem MČ Praha 8 a předsedou dopravní komise.
Zatímco se omezuje provoz MHD, přichází iniciativa z magistrátu, aby vyhrazené BUS pruhy platily v Praze celodenně a celotýdenně. Má tato iniciativa opodstatnění? Je potřeba, aby autobusy měly vyhrazené pruhy i večer, v noci, či o víkendech? První téma Dopravního podcastu.
Propojí se tramvají Praha 8 a Praha 6? Jaký je postoj radnice a obyvatel bohnického sídliště? Kudy je reálné vést tramvajovou trať? A co lanovka Bohnice – Podbaba? Neohrozí připravovanou tramvajovou tangentu?
Živým tématem Prahy 8 je stále „Autobusák Ládví“, kde ROPID ukončil stovky spojů ze Středočeského kraje. Oproti tomu z nevyužívaného autobusového terminálu v Letňanech se stává nelegální automobilové parkoviště. Pomůže obyvatelům Ládví nová tramvajová trať do Zdib?
Nastane rozšíření „modrých zón“ v Praze 8? Jak se městská část potýká s absencí Pražského a Městského okruhu? Vznikne silniční obchvat Palmovky?
A jak funguje symbióza cyklistů, pěších a automobilistů v Karlíně? Jaké jsou zkušenosti s cykloobousměrkami? A kde vzniknou nové cyklostezky?
Pusťte si 73. díl Dopravního podcastu.
___
Dopravní podcast od roku 2015 Ondřej Matěj Hrubeš (šéfredaktor dopravního magazínu MHD86.cz) od roku 2015.
___
SLEDUJTE:
• INSTAGRAM •
@dopravnipodcast @omh86
• TWITTER •
@dopravnipodcast @omh86cz