V rámci projektu Rebrand PID došlo k podpisu nové smlouvy o dílo. Hodnota zakázky je 990 000 Kč a zahrnuje jak oblast vnější komunikace, tak návrhy antigraffiti polepů pro vnější i vnitřní prostory vlaků. Vše tak směřuje k jednotném a ucelenému vizuálu městské hromadné dopravy.
ROPID uzavřel v rámci projektu Rebrand PID novou smlouvu o dílo. Jedná se o pokračování dodávky nové vizuální identity integrované dopravy hl. m. Prahy a Středočeského kraje (IDSK). Hodnota zakázky činí 990 000 Kč a jejím zhotovitelem je firma superlative.works s.r.o., designerské studio, které je autorem například prezidentské kampaně současného prezidenta Petra Pavla.
Dodávka má přinést jednotnou vizuální identitu pro vnější komunikaci a marketing systému PID s cílem posílit značku a její pozitivní vnímaní veřejností. Má také přispět ke zvýšení přehlednosti veřejné dopravy. Smlouva je rozdělená na dvě dílčí části. První z nich zahrnuje oblast vnější komunikace, která se týká vizuálního stylu, marketingových a tištěných materiálů, vzorů pro maloformátovou i velkoformátovou reklamu. Dále zahrnuje principy pro letáky, digitální inzerci a videa.
Druhou oblastí je navrhování antigraffiti tapet, které mají být využity pro boj s vandalismem a nelegálním sprejerstvím. Smlouva zahrnuje návrhy antigraffiti tapet pro představky (prostor mezi čelní stěnou a oddíly pro cestující) a polepy na toalety. Navazuje tak na již první polep vlaku CityElefant, který usnadňuje čištění sprejerských výtvorů.
Dopravní podnik ve svém lednovém zpravodaji uvedl, že bude pokračovat v testování nové podoby map a schémat či dalších informačních materiálů, nové grafiky a funkce informací na obrazovkách ve vozidlech i další prototypy nového pražského zastávkového označníku. A obdobná situace pak nastane ve Středočeském kraji. Tato smlouva tedy přispěje k finálnímu doladění nového a uceleného vizuálu PID.