Zatímco start trolejbusové linky 58 s vozidly SOR/Cegelec provázela ostuda a místo trolejbusů musely jezdit naftové autobusy, linka 59 s vozidly Škoda-Solaris funguje v plném režimu.
Když na začátku února vyjela v Praze trolejbusová linka 58, v druhý provozní den odpoledne byly fakticky v provozu jen 4 trolejbusy. Aby linka 58 mohla jezdit, muselo být vypraveno ještě 8 naftových autobusů.
Ale když se podíváme na druhý provozní den linky 59 odpoledne, zjistíme, že jezdí 100% trolejbusová. V číslech: 17 trolejbusů, 0 autobusů. Pravděpodobný rozdíl je způsoben jiným typem vozidel, včetně výrobce. Zdá se, že trolejbusy Škoda-Solaris jsou kvalitnější a minimálně v druhý den provozu méně poruchové, než vozy SOR/Cegelec.
Přejme linkám 58 a 59, ať mají co nejméně provozní komplikací. Ani jedna to nemá lehké.