podcast

Dopravní podcast (10): Jen PrTky smí fotit v dílnách DP a kdy se svezeme Mercedesem na 119?

Vítejte u desátého dílu Dopravního podcastu. A o čem budeme hovořit?

Témata: Tramvaje KT8D5 z Miskolce do Prahy • Jen server Pražské tramvaje mají povolení na fotky z dílen? • Plzeň a spojení tramvají Vario IN + Vario LF.E • Vůz KT4D ev. č. 105 Liberec > Szeged > Kistelek • Mercedes-Benz Capacity L na lince 119 • Změny v MHD Praha: Požadavky městských částí na Ropid

logoMHD86-201511-fb-profilovka-jOndřej Matěj Hrubeš

šéfredaktor dopravního magazínu MHD86.cz, který se zajímá o MHD už od dob mateřské školky a procestoval přes 130 měst s městskou dopravou

 

logo_TVCRRoman Hloch

člověk čerpající energii ze života na kolejích a jeden se základních členů stránky 
Tramvaje v České republice


V podcastu se bavíme o…

Tramvaje KT8D5 z Miskolce do Prahy

Praha/KT8D5
Hned dvě dobré zprávy máme pro fanoušky vozů Tatra KT8D5.
První informací je že pravděpodobně zítra dojde ke…

Zveřejnil(a) Tramvaje v České Republice dne 13. leden 2016

 

Plzeň a spojení tramvají Vario IN + Vario LF.E

Plzeň
Dnes dopoledne vyjela do ulic Plzně na zkušební jízdu souprava složená z obousměrného vozu Vario LF2/2 IN ev.č 363…

Zveřejnil(a) Tramvaje v České Republice dne 12. leden 2016

 

Vůz KT4D ev. č. 105 Liberec > Szeged > Kistelek

Obec Kistelek/ Maďarsko
Vůz KT4D ev.č 105 opustil začátkem roku 2014 Liberec a přestěhoval se do Maďarska. Jeho novým…

Zveřejnil(a) Tramvaje v České Republice dne 11. leden 2016

 

Mercedes-Benz Capacity L na lince 119

Změny v MHD Praha: Požadavky městských částí na Ropid

Co chtějí od #ROPID městské části?
Např. tramvajovou linku 19, linku 6 celotýdenně v soupravách, spojení linek 192+194 a mnoho dalšího.

Zveřejnil(a) MHD86.cz – Městská hromadná doprava dne 20. leden 2016

Ondřej Matěj Hrubeš

šéfredaktor dopravního magazínu MHD86.cz, který se zajímá o MHD už od dob mateřské školky a procestoval přes 130 měst s městskou dopravou

4 Comments

    • mm
    • 22/01/2016

    Příště bez tý příšerný hlasitý hudby na pozadí, přes kterou není nic pořádně slyšet. A taky se bavte vo něčem normálním a ne co kde kdo slyšel z nějakýho fakt nedůvěryhodnýho zdroje alá j.p.p.

    • Díky za reakci. Podkres používáme od začátku, tohle je první stížnost na něj. Bude-li jich víc, něco s tím uděláme.
      Bavíme se o tom, co se aktuálně děje a co evidentně lidi zajímá. Témata, která v tomto díle probíráme jsou postavena na oficiálních zprávách jednotlivých subjektů. V případě webu http://www.prazsketramvaje.cz vycházíme z přímé reakce jejich spolupracovníků. Tedy žádné nedůvěryhodné zdroje použity nejsou.
      Příští díl se vám bude třeba líbit víc ;)

        • mm
        • 22/01/2016

        OK, no těmy “j.p.p. kecy” jsem měl na mysli to povídání okolo focení v dílnách, protože to tak opravdu vyznělo – “hele někdo říkal…” . Jinak je to celkem fajn. Ale tu hudbu bych se přimlouval abyste trochu ubrali, fakt jsem se několikrát přistihl, že přes ni nevnímám povídání.

        • Ne někdo. Ostravský spolupracovník webu prazsketramvaje.cz, což se dá celkem snadno dopátrat, tvrdí, že jen PrTky mají povoleno fotit v dílnách.
          Na hlasitost podkresu se zaměříme, určitě ho nedáme pryč, ale zaposloucháme se nad jeho intenzitou.