Vítejte u desátého dílu Dopravního podcastu. A o čem budeme hovořit?
Témata: Tramvaje KT8D5 z Miskolce do Prahy • Jen server Pražské tramvaje mají povolení na fotky z dílen? • Plzeň a spojení tramvají Vario IN + Vario LF.E • Vůz KT4D ev. č. 105 Liberec > Szeged > Kistelek • Mercedes-Benz Capacity L na lince 119 • Změny v MHD Praha: Požadavky městských částí na Ropid
Ondřej Matěj Hrubeš
šéfredaktor dopravního magazínu MHD86.cz, který se zajímá o MHD už od dob mateřské školky a procestoval přes 130 měst s městskou dopravou
Roman Hloch
člověk čerpající energii ze života na kolejích a jeden se základních členů stránky
Tramvaje v České republice
V podcastu se bavíme o…
Tramvaje KT8D5 z Miskolce do Prahy
Praha/KT8D5
Hned dvě dobré zprávy máme pro fanoušky vozů Tatra KT8D5.
První informací je že pravděpodobně zítra dojde ke…Zveřejnil(a) Tramvaje v České Republice dne 13. leden 2016
Plzeň a spojení tramvají Vario IN + Vario LF.E
Plzeň
Dnes dopoledne vyjela do ulic Plzně na zkušební jízdu souprava složená z obousměrného vozu Vario LF2/2 IN ev.č 363…Zveřejnil(a) Tramvaje v České Republice dne 12. leden 2016
Vůz KT4D ev. č. 105 Liberec > Szeged > Kistelek
Obec Kistelek/ Maďarsko
Vůz KT4D ev.č 105 opustil začátkem roku 2014 Liberec a přestěhoval se do Maďarska. Jeho novým…Zveřejnil(a) Tramvaje v České Republice dne 11. leden 2016
Mercedes-Benz Capacity L na lince 119
#ROPID zrušil zastávku linky 119 ze dne na den. Odměnou má být týdenní zapůjčení Mercedesu. https://t.co/bR7608cRxz pic.twitter.com/IUVxkanGDy
— Ondřej Matěj Hrubeš (@omh86cz) 20. Leden 2016
Změny v MHD Praha: Požadavky městských částí na Ropid
Co chtějí od #ROPID městské části?
Např. tramvajovou linku 19, linku 6 celotýdenně v soupravách, spojení linek 192+194 a mnoho dalšího.Zveřejnil(a) MHD86.cz – Městská hromadná doprava dne 20. leden 2016
Příště bez tý příšerný hlasitý hudby na pozadí, přes kterou není nic pořádně slyšet. A taky se bavte vo něčem normálním a ne co kde kdo slyšel z nějakýho fakt nedůvěryhodnýho zdroje alá j.p.p.
Díky za reakci. Podkres používáme od začátku, tohle je první stížnost na něj. Bude-li jich víc, něco s tím uděláme.
Bavíme se o tom, co se aktuálně děje a co evidentně lidi zajímá. Témata, která v tomto díle probíráme jsou postavena na oficiálních zprávách jednotlivých subjektů. V případě webu http://www.prazsketramvaje.cz vycházíme z přímé reakce jejich spolupracovníků. Tedy žádné nedůvěryhodné zdroje použity nejsou.
Příští díl se vám bude třeba líbit víc 😉
OK, no těmy „j.p.p. kecy“ jsem měl na mysli to povídání okolo focení v dílnách, protože to tak opravdu vyznělo – „hele někdo říkal…“ . Jinak je to celkem fajn. Ale tu hudbu bych se přimlouval abyste trochu ubrali, fakt jsem se několikrát přistihl, že přes ni nevnímám povídání.
Ne někdo. Ostravský spolupracovník webu prazsketramvaje.cz, což se dá celkem snadno dopátrat, tvrdí, že jen PrTky mají povoleno fotit v dílnách.
Na hlasitost podkresu se zaměříme, určitě ho nedáme pryč, ale zaposloucháme se nad jeho intenzitou.