Dopravní podnik Ostrava (DPO) se jako první dopravní podnik v zemi rozhodnul od příštího roku definovat maximální počet tzv. výlukových dnů. Vychází tak vstříc svým cestujícím, kteří jen v letošním roce poslali v souvislosti s výlukami na jednotlivých linkách 156 písemných stížností a dalších téměř čtrnáct set prostřednictvím sociálních sítí.
„Cestující a jejich spokojenost jsou pro nás na prvním místě,“ říká generální ředitel DPO Daniel Morys a dodává: „Striktně stanovujeme maximální počet výlukových dnů na páteřních tramvajových linkách tak, abychom neblokovali investiční výstavbu, ale zároveň udrželi kvalitu a plynulost MHD v Ostravě, kterou provozujeme.“ O zavedení tzv. výlukového managementu bude DPO v nejbližších dnech formou dopisu informovat všechny zástupce klíčových investorů, kterými jsou ostravský magistrát, krajský úřad a Ředitelství silnic a dálnic.
„Zavedeme on-line rezervační systém, který bude transparentně k dispozici všem investorům a který jim umožní vzájemně koordinovat svou stavební činnost tak, aby zbytečně neomezovali naše cestující,“ popisuje jednu z novinek výlukového managementu generální ředitel DPO Daniel Morys.
Počet stížností na téma „VÝLUKY“:
2015 | 72 |
2016 | 33 |
2017 (k 19.10.2017) | 156 + 1 396 reakcí na soc. sítích |
Počet tzv. výlukových dnů:
2015 | 302 | z toho na páteřních linkách: 130 |
2016 | 296 | z toho na páteřních linkách: 151 |
2017 | 258 | z toho na páteřních linkách: 249 |
Zdroj: DPO