Dozorčí rada Dopravního podniku hl. m. Prahy (DPP) na svém jednání tento týden zvolila k 19. prosinci 2019 Mateje Augustína na neobsazené místo člena představenstva společnosti. Představenstvo DPP tak pracuje v plném, tj. pětičlenném složení. Představenstvo DPP se sešlo na mimořádném zasedání a rozdělilo si své působnosti tak, že ekonomická oblast přešla z gesce předsedy představenstva a generálního ředitele na nového člena.
Volba a odvolávání členů představenstva DPP je dle stanov společnosti v plné kompetenci dozorčí rady DPP. Ta na svém jednání ve středu 18. prosince 2019 zvolila k 19. prosinci 2019 Mateje Augustína do funkce člena představenstva DPP, doporučila představenstvu jeho působnost v ekonomickém oboru a požádala představenstvo o mimořádné zasedání.
Představenstvo DPP dozorčí radě vyhovělo a na včerejším mimořádném zasedání si rozdělilo své působnosti tak, že ekonomická oblast přešla z gesce předsedy představenstva a generálního ředitele na nového člena představenstva. Představenstvo DPP tak od 19. prosince 2019 pracuje v plném, pětičlenném složení.
Matej Augustín je manažer a ekonom s dlouholetými zkušenostmi v krizovém managementu národních i nadnárodních společností, auditu finančních institucí, bankovnictví a železničním sektoru. Svojí pracovní kariéru začal jako lektor na katedře ekonomie a účetnictví Univerzity Komenského v Bratislavě, poté působil jako manažer auditu bank v mezinárodní společnosti KPMG Slovensko. V letech 2002 – 2006 byl ředitelem finančního výkaznictví VUB Banky a současně působil jako předseda komise pro bankovní výkaznictví ve Slovenské bankovní asociaci a jejím zastoupení v Evropské bankovní federaci v Bruselu. Od roku 2006 do roku 2010 působil v Železniční společnosti Cargo Slovakia jako předseda představenstva a generální ředitel. Poté zastával různé pozice jako hlavní státní poradce na Úřadu vlády SR, projektový manažer na ministerstvu zdravotnictví SR, generální ředitel ve společnosti Železničné opravovne a strojárne Zvolen a senior konzultant v oblasti restrukturalizací společností.
TZ DPP
- Mnichov rozšiřuje flotilu elektrobusů a plánuje kompletní elektrifikaci autobusové dopravy do roku 2035Mnichovský dopravní podnik Münchner Verkehrsgesellschaft (MVG) pokračuje v ambiciózním plánu přechodu na elektromobilitu. Cílem je do roku 2035 zcela elektrifikovat autobusovou dopravu, čímž by město dosáhlo nejen snížení emisí, ale také tiššího a čistšího prostředí pro obyvatele. … Pokračovat ve čtení
- Zpravodaj MHD86.cz | 205
Nové tramvaje Škoda 38T a 52T |
Tunelbusy |
Retrojízdy v Ústí Milí čtenáři,
v Německu začala jezdit nejdelší tramvaj na světě. Škoda 38T s délkou téměř 60 metrů začala jezdit na lince … Pokračovat ve čtení
- Dopravní podnik představil nové trolejbusy Škoda 33Tr pro České BudějoviceDopravní podnik města České Budějovice, a.s. dnes slavnostně převzal prvních 14 nových trolejbusů Škoda 33Tr, které se díky výrazné evropské podpoře stanou součástí městské hromadné dopravy. Novou generaci vozů pro českobudějovickou MHD přivítala i primátorka Dagmar Škodová … Pokračovat ve čtení
- Nejdelší tramvaj na světě Škoda 38T už vozí cestujícíV německém městě Mannheim nedávno zahájila provoz nejdelší tramvaj na světě. Škoda ForCity Smart 38T vzbudila značnou pozornost médií a odborné veřejnosti jako symbol moderní MHD. Očekává se, že nasazení této šedesátimetrové tramvaje na linku číslo 1 … Pokračovat ve čtení
- Do Teplic zamíří dalších sedm moderních trolejbusů od Škoda GroupTeplice pokračují v obnově trolejbusového vozového parku. Město Teplice si u Škoda Group objednalo dalších sedm vozidel – jeden trolejbus Škoda 32Tr a šest kloubových vozů Škoda 33Tr. Touto objednávkou se naplnila rámcová smlouva, jejíž hodnota přesahuje 290 … Pokračovat ve čtení