Už třetím rokem po sobě roste spokojenost cestujících s personálem Dopravního podniku Ostrava (DPO). Vyplývá to z každoročního prosincového průzkumu, který pro DPO na vzorku osmi set respondentů zpracovává agentura Respond.
Nejhorší známka 0, nejlepší 7. Zaměstnanci DPO si od cestujících vysloužili v průměru 5,99. Je to o 16 setin víc než v roce 2018 (5,83) a o 36 setin víc než v roce 2017 (5,63). Vůbec nejspokojenější jsou lidé s přístupem asistentů přepravy. Ti získali známku 6,17. „Je to skvělý trend i dobrá zpětná vazba. Od svého příchodu do dopravního podniku zdůrazňuji našim lidem, že jsme tady ze všeho nejvíc pro naše cestující a že právě naši zaměstnanci jsou pro ně tou hlavní tváří dopravního podniku,“ vysvětluje generální ředitel a předseda představenstva DPO Daniel Morys.
Za zmínku stojí i další údaje. Například to, že více než dvě třetiny cestujících vítají rozšiřování elektronických jízdenek nebo že tři čtvrtiny cestujících podporují plán DPO skončit do roku 2020 s dieselovým pohonem v rámci vozového parku DPO. 90 % lidí by DPO doporučilo při cestách po městě svým známým odjinud.
TZ DPO
- Na brněnou Údolní ulici se 20. prosince vrátí tramvaje
- Škoda Group uspěla ve dvou tendrech na dodávku celkem 75 trolejbusů pro Sofii
- Podcast Dopravní 6 (68) → Zakleté zastávky
- Vídeň buduje moderní terminál pro dálkové autobusy
- Pražská strojírna dodala tramvajové výhybky do německého Berlína a Hannoveru


