Nových vizuál Pražské integrované dopravy se rozšiřuje na desítky vozidel. V posledních měsících přibývají červeno-šedé autobusy především u soukromých dopravců. Nejvíce vázne nový polep u tramvají pražského dopravního podniku.
Redakce MHD86 požádala ROPID o seznam autobusů, které už mají nový vizuál. V nových barvách už jezdí autobusy značek SOR, Iveco, Škoda, Isuzu, Dekstra, či MAN. Pro šotouše může být zajímavý i seznam evidenčních čísel. „Kromě těchto vozů nyní neočekáváme v průběhu tohoto pololetí kromě několika málo vozů pro Středočeský kraj žádné zásadní velké dodávky,“ sdělil Filip Drápal, tiskový mluvčí ROPIDu.

Nový vizuál PID se netýká jen autobusů. Před pár týdny se objevily na internetu fotografie první nalakované železniční soupravy City Elefant. Ta je nyní nalakovaná a chybí její polepení logy a piktogramy. Hotovo má být v průběhu března.
Červeno-šedé barvy se mají objevit také na deseti nových motorových jednotkách Pesa. Ty budou určeny pro železniční linky S6 a S75.Nejvíc „drhne“ polep tramvají. Ač nový vizuál byl vybrán na podzim 2020, v provozu jsou jen dvě tramvaje v nových barvách. Jedná se o tramvaje Škoda 14T (ev. č. 9121 a 9158). V přípravě je první vůz KT8N. „Dle našich informací se nyní budou realizovat všechny další vozy 14T a KT8 procházející větším stupněm údržby nebo modernizací. U vozů KT8 se čekalo na souhlasné stanovisko od autora původního barevného řešení Ing. Arch Patrika Kotase, které jsme získali v prosinci loňského roku. Do té doby tedy všechny vozy KT8, resp. jejich modernizace, byla řešena v dosavadním barevném řešení,“ informoval web MHD86.cz Filip Drápal z ROPIDu. Bohužel tramvaje jsou největší slabinou nové identity PID. Ač se jedná o nejdůležitější a městotvorný dopravní prostředek, představitelé města a dopravního podniku vyjmuli z nového vizuálu PID nejrozšířenější typ tramvají. Proto polep čeká jen na zhruba 60 vozů KT8N a necelou šedesátku vozů 14T.