Tramvaj KT8N složená ze dvou poškozených tramvají se vrátila na koleje. Podle čelního článku nese evidenční číslo 9084, sestavení však trvalo téměř rok. Druhá tramvaj poskládaná z porušených článků (A 9097, C 9084 a B 9084) na prohlídku v dílnách teprve čeká.
16. července se do provozu vrátil vůz KT8D5.RN2P, který je složen z nepoškozených částí dvou tramvají. Stalo se tak po dílenských úpravách, které si oba vozy vyžádaly po mimořádných událostech. Nehoda vozu ev. č. 9084 se odehrála vloni v srpnu, když do jejího koncového článku najela tramvaj s ev. č. 8420 a druhý incident, kdy na Zlíchově zahořela tramvaj s ev. č. 9097, proběhl jen o pár dnů později. O návratu na koleje nyní informoval portál mobilnitabla.cz
Díky možnosti rozpojení vozů KT8N na jednotlivé články mohli pracovníci Ústředních dílen sestavit nový vůz z článku A původního vozu 9084 a dvou článků vozu 9097, konkrétně středního článku C a krajního článku B.
Přestože nový vůz obsahuje fyzicky pouze jednu třetinu původního vozu 9084, dostal číslo 9084. Důvodem je pravidlo, podle něhož se tramvaje KT8 označují podle čelního článku označeného písmenem A. Tato nová tramvaj tak paradoxně nese číslo 9084, i když většina jejích částí pochází z 9097.
Tramvaj číslo 9097, která je složena z článků A 9097, C 9084 a B 9084, čeká nyní na volnou kapacitu v Opravně tramvají. Pak ji čeká prohlídka stupně PO, při níž se předpokládá jak oprava elektroinstalace článku 9097A, tak poškozených částí karoserie a přechodů na článcích 9084B a 9084C. Doufejme, že se vrácení do provozu dočkáme dřív než za rok, jako je tomu u složené tramvaje 9084.