⏱ Prvních 13 minut pro všechny zdarma, celý rozhovor v délce 26 minut pro předplatitele na Patreonu👑
Nové vydání Dopravního podcastu nás zavádí do bývalého východního Německa. Ondřej Matěj Hrubeš se vypravil do města Halle (Saale), aby otestoval nejnovější přírůstek do tamního vozového parku – tramvaj Stadler TINA. Jak se město vypořádalo s úbytkem obyvatel, proč má jednu z nejdelších tramvajových linek v Německu a kde všude narazíte na českou stopu?
V aktuálním díle Miloš Keller zpovídá Ondřeje Matěje Hrubeše o jeho podzimní návštěvě saského města, které je pro české dopravní nadšence zajímavé nejen svou historií, ale i současným rozvojem.
🎙️ Co uslyšíte v podcastu?
- Jaký je specifický systém otevírání dveří u tramvají Stadler TINA?
- Jaký je hlavní benefit tramvaje TINA?
- A jsou tramvaje TINA tak hlučné, jak se o nich píše v tisku?
- Proč není tramvajová síť v Halle propojena se sousedním Lipskem, ačkoliv jsou města velmi blízko?
- Proč je linka č. 5 jednou z nejdelších v Německu a jak vypadá jízda kolem obřích chemických továren v Leuně
- Jak se Halle vypořádalo s masivním úbytkem obyvatel po roce 1990 a jak dnes vypadají tamní sídliště
⏱ Prvních 13 minut pro všechny zdarma, celý rozhovor v délce 26 minut pro předplatitele na Patreonu👑
___
Dopravní podcast natáčí Ondřej Matěj Hrubeš od roku 2015.


