Facebook jako nutné zlo pro DP v Liberci

Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce spustil nové internetové stránky, který by měli nabídnout cestujícím lepší a přehlednější hledání informací o tamní MHD. Společně s novým webem se dopravní podnik vrhá i na sociální sítě. Ale… s jejich přístupem si můžou podat ruku s pražským DPP a jeho odborem Marketing a komunikace. V Liberci totiž už tisková mluvčí Martina Poršová prohlásila, že Facebook bude sloužit jen jako diskuzní fórum pro cestující. A že její kolegové z marketingu nemají čas a kapacitu se o Facebook starat tak, jak by měli.

lbc_web_1

S takovýmhle přístupem neměli profil na Facebooku vůbec zakládat. Natož vytvářet webové stránky, kde Vás stále upozorňují na to, jak má DP Facebook. Když chtěli jen diskuzní fórum, tak to mohli vytvořit přímo na webových stránkách.

Škoda, že i v Liberci zvolili hned na začátku odpor k sociálním sítím. Vlastně si jen potřebovali odškrtnout úkol, že „jsou“ na Facebooku.

DP na webu:

Nový web DPMLJ: https://dpmlj.liberec.cz 

Facebook DPMLJ: https://www.facebook.com/dpmlj 

 

Ondřej Matěj Hrubeš

šéfredaktor dopravního magazínu MHD86.cz, který se zajímá o MHD už od dob mateřské školky a procestoval přes 130 měst s městskou dopravou

2 komentáře

  1. Facebook je pouzitelny pro male a stredni firmy, ale i tam je dost problematicke ho doporucovat jako jediny komunikacni prostredek firmy se zakazniky. Snizovani viditelnosti prispevku stranek v posledni dobe je dobrym dukazem proc. Dlouhodobe si firma muze budovat marketingovy a komunikacni kanal, ktery jednoho dne zcela zmizi. Nebo za ktery bude firma muset platit, cemuz se puvodne chtela vyhnout.

    • Když si firma Facebook založí, tak ho musí spravovat. Pokud to nezvládá, lepší je ho zrušit.