Ropid „masíruje“ s propagandou Strany Zelených. Lidem se to nelíbí

Facebookovský profil společnosti Ropid změnil kurz a nově začal sdílet a propagovat politické příspěvky. 14. května 2016 Ropid na svém Facebooku nasdílel propagandistický post Strany Zelených (z jejich oficiální stránky Zelená Praha) s obsahem nabádající omezit svobodu občanů a firem ze serveru Ištvána Léka. Což je běžné na profilu levicové, až „ekoteroristické“, politické strany, ale rozhodně taková věc nepatří na profil „nezávislého“ organizátora městské dopravy. V jeho kompetenci není nabádat cestující, aby místo autem, jezdili na kole. A nebo na toto počínání má vliv nástup nové „zelené“ radní hl. m. Prahy Petry Kolínské? Velmi by mě zajímalo, kdo dál administrátorovi stránky tento „politický příkaz“.

A jak je vidět, nejen já, ale i řada diskutujících „sprdla“ Ropid“ za politickou propagandu. Navíc správně Ropidu připomněli, že na jednu stranu propagují svět bez aut, ale na druhou stranu odmítá Ropid zavést expresní tunelbusy, „protože by byly moc oblíbené“.

ropid_zezelenal

 

Při slunečném sobotním odpoledni přinášíme článek k diskusi. Co si myslíte o myšlence, že město má být hlavně pro jeho…

Zveřejnil(a) Pražská integrovaná doprava dne 14. květen 2016

 

Ondřej Matěj Hrubeš

O městskou dopravu se zajímá od dětství, procestoval přes 180 měst s MHD, založil dopravní magazín MHD86.cz a natáčí Dopravní podcast a Podcast dopravní 6. V roce 2022 byl zvolen radním pro dopravu městské části Praha 6.

One Comment

    • Rostislav Adam
    • 24/05/2016

    Ono cyklistiku si bere do úst kdekdo. Na západě dokonce i radikální pravice, konkrétně třeba Boris Johnson. Cyklistická doprava už dávno opustila zelenou agendu a začla si žít vlastním životem, i když v západních zemích je to daleko víc vidět.
    U těch autobusů tunelem je otázka, jestli paradoxně nejsou obětí tunelu Blanka I, a výstavby Blanka II. Jestli RoPID dostal od Dolínka jasný signál, že víc než teď nedostane, tak holt busy tunelem musely ustoupit dopravě která je potřebnější, nebo již nelze rozumně omezit (metro). Ono s tunelem Blanka je vlastně spojen i Libeňský most, a dle všeho i osud dalších asi 5 mostů, které jsou rovněž v havarijním stavu. Prostě nejsou peníze, byly odčerpány stavbou tunelu Blanka, tak se hledá nejlevnější řešení.