Za rok fungování parkovacích zón v Praze 6 zkasírovala městská část občany o 40 milionů korun. Podle vedení radnice se zóny osvědčily a tak se chystá jejich další rozšíření, čímž se vyberou další miliony od občanů.
Přitom nekoncepčním systémem parkovacích zón, které se rozrůstají v posledních letech ve směru od centra, se pouze valí problém s parkováním do lokalit, kde nikdy nebyl problém zaparkovat. Nejen, že nyní mají problém lidé zaparkovat na Hanspaulce, Ořechovce, či ve vilovém Břevnově, ale také to stojí občany zbytečné peníze. Musí si kupovat parkovací kartu v místě, kde byl problém s parkováním uměle vyvolán nekoncepční dopravní politikou městské části a hlavního města.
A jelikož stejným způsobem postupují i ostatní městské části, které si vytvářejí vlastní zóny, Pražan ztrácí možnost se pohybovat po městě vlastním vozem, aniž by neplatil hodinové parkovací sazby. Místo toho, aby fungovala jednotná parkovací karta a Pražan mohl zaparkovat doma v Dejvicích, ale také na Žižkově či Kobylisích, když pojede k příbuzným.
Problémem je také trvající absence záchytných parkovišť P+R. Na území stotisícové městské části, do které ústí dvě dálnice (D6 a D7) a významné dopravní tepny z Horoměřicka a Roztocka není jediné záchytné parkoviště P+R. Před rokem sice radnice hlásila, že otevře alespoň malé P+R u stanice metra Bořislavka pro cca 150 aut, ale zůstalo jen u politického slibu a k realizaci nedošlo. Praha 6 totiž od realizace couvla.
Chybějící parkoviště pro mimopražské zhoršuje život pro obyvatele městské části. A to nejen nutností rozšiřovat zóny do vilových čtvrtí, ale také zvýšeným automobilovým provozem, jelikož středočeští řidiči nemají kde zaparkovat na okraji Prahy. Přitom už dnes by se mohlo postavit parkoviště P+R pro tisíce aut na Dlouhé Míli. I za cenu „pendlbusu“ metro Nádraží Veleslavín – P+R Dlouhá Míle.