Vyhlásit školní soutěž na prázdniny svedou jen “marketéři” v DPP

Dopravní podnik Praha ve spolupráci s Magistrátem hlavního města Prahy vyhlašují každoročně soutěž Namalujte svou tramvaj. Soutěž je určená pro třídy druhých stupňů pražských základních škol a vítězný návrh se nakonec zrealizuje formou reklamního polepu na vůz T3. Na slavnostní představení polepené tramvaje je pozvaná vítězná třída, která s tramvají absolvuje projížďku Prahou. Zkrátka výborný nápad a dnes již pěkná tradice.

Jenže letos odbor Marketingu a komunikace v DPP zaspal a školní soutěž vyhlásil na období letních prázdnin. Je to tak další v řadě průšvihů tohoto odboru. Navíc tentokrát se nebude o nejhezčí tramvaji hlasovat transparentně po internetu, ale výherce vybere “pár chytrých hlav” odboru Marketing a komunikace. Škoda, že tak pěkný projekt je v DPP zašlapáván.

 

Foto: Jan Gruber

Ondřej Matěj Hrubeš

šéfredaktor dopravního magazínu MHD86.cz, který se zajímá o MHD už od dob mateřské školky a procestoval přes 130 měst s městskou dopravou