DPP nezvládá ani letos dodržet termín opravy kolejí!

Na celé léto Dopravní podnik Praha uzavřel tramvajovou trať v Břevnově z důvodu kompletní rekonstrukce v úseku mezi Malovankou a Vypich. Lidem to způsobovalo v Břevnově značné komplikace, tvořily se kolony automobilů a autobusů apod., ale rekonstrukce je nutná a ve výsledku pozitivní pro cestující. Zlepší se tramvajové ostrůvky a i jízda tramvají bude klidnější a rychlejší.

Avšak všichni z Břevnova a Bílé Hory se těšili, že od 30. 8. 2014 budou jezdit tramvají. Toto datum totiž od začátku rekonstrukce avizoval DPP. V posledních dnech se však zdá, že DPP opět nezvládá termín a tramvajová trať bude otevřena přibližně až v polovině září. Opakuje se tak stejný příběh, který se loňský rok odehrával na Evropské, kde DPP natáhl rekonstrukci tramvajové tratě Evropská o několik týdnů až do podzimních měsíců.

Avizovaná výluka na webu DPP

Avizovaná výluka na webu DPP

To si nedokáže DPP rekonstrukce lépe naplánovat a zorganizovat? Či si najímat schopnější stavební firmy? Dostane stavební firma pokutu za nesplnění časového plánu? Stavební tempo v oblasti Vypichu totiž nedosahuje maximálního výkonu.

V současné době to tak vypadá, že od 30. 8. 2014 budou jezdit tramvaje jen po zastávku Říčanova, kde bude tramvajový přejezd, na kterém bude končit linka 25 a polovina spojů linky 22. Dále na Bílou Horu bude nutné přestoupit na náhradní autobusovou linku X-25. Bílá Hora tak zůstává bez tramvají a Břevnov přichází o polovinu spojů linky 22, které budou končit na Malovance. Navíc 13.9. 2014 má proběhnou na Vypichu obrovský koncert skupiny Kabát, kdy bude nutné navést desetitisíce lidí na a z koncertu. Uvidíme, zda do té doby DPP trať zprovozní.

Na dopravních diskuzních serverech a sociálních sítí je prodloužení výluky už bráno jako hotová věc. Jen DPP zase mlčí, jak dlouho ještě? A co DPP na zde položené otázky? Doufám, že to bude dřív, než za 30 dní.

ttvypich

O prodloužení výluky v Břevnově se píše na sociálních sítích s velkými podrobnostmi naznačující, že to fáma nebude.

Ondřej Matěj Hrubeš

šéfredaktor dopravního magazínu MHD86.cz, který se zajímá o MHD už od dob mateřské školky a procestoval přes 130 měst s městskou dopravou

2 komentáře

    • MOp
    • 21/08/2014

    Clanek ma silne bulvarni nadpis, ktery nekoresponduje s realitou.

      • OMH
      • 21/08/2014

      Článek se může tvářit bulvárně, ale vychází z dostupných informací a prezentace DPP. Nejsou v něm uvedeny žádné lživé informace.