Pražské tramvaje: V roce 2015 zrekonstruováno 11 kilometrů tratí

V letošní roce projde (přišlo) rekonstrukcí celkem 11 kilometrů tramvajových tratí, z nichž většina rekonstrukcí je již dokončena a tratě složí opět cestujícím. Nejdelším rekonstruovaným úsekem byla letos trať na Petřiny, která měří přes 3 kilometry. Náklady na tuto rekonstrukci dosáhly 257,3 mil. korun, z toho cca 175 mil. korun bylo uhrazeno z dotačního evropského fondu OPPK.

Přehled rekonstruovaných tramvajových tratí v roce 2015:

RTT Komunardů II.: 550 m

RTT Bělehradská: 1 440 m

RTT Nádražní – Na Zlíchově: 670 m

RTT Evropská II.: 1 580 m

RTT Plzeňská II.: 1 301 m

RTT Střešovická – Na Petřinách: 3 423 m

RTT Patočkova: 323 m

RTT Vršovická I.: 1 210 m

RTT Vršovická II.: 135 m

RTT obratiště Červený vrch

areál Vozovna Vokovice

Ondřej Matěj Hrubeš

O městskou dopravu se zajímá od dětství, procestoval přes 180 měst s MHD, založil dopravní magazín MHD86.cz a natáčí Dopravní podcast a Podcast dopravní 6. V roce 2022 byl zvolen radním pro dopravu městské části Praha 6.

One Comment

    • Petr Senko
    • 08/11/2015

    od roku 1990 do roku 2010 měli být postaveny tyto tramvajové tratě Ohrada-Palmovka,
    Braník-Modřany Modřany-Libuš Modřany-Komořany Strašnice-Malešice
    Hlubočepy-Barrandov Barrandov-Holyně Kobylisy-Bohnice z těchto tratí nebyli postaveny dosud tratě Modřany-Libuš Modřany-Komořany Strašnice-Malešice Barrandov-Holyně Kobylisy-Bohnice
    a byla postavena zcela nová trať se kterou se počítalo původně mnohem později Laurová-Radlická kvůli komu se asi postavila kvůli obyvatelům asi ne,hlavně proč končí tam kde končí metro proč nekončí někde na Butovickém sídlišti kde metro není třeba Malá nebo Velká Ohrada nebo Řeporyjské náměstí???