Začátkem března vyšlo letošní první číslo časopisu Československý Dopravák. Na prvních stránkách se dočtete o nových elektrobusech SOR v Bratislavě, následuje popis modernizace tramvají T3SU na T-3UA-3 v ukrajinském Záporoží.
Brno nakoupilo nové autobusy Iveco Urbanway 18m CNG, které nahrazují ve městě kloubové Karosy. Velmi zajímavý článek pojednává o historickém trolejbusu Škoda 15 Tr v Českých Budějovicích, který byl zrekonstruován do stavu představující rok 1991.
Dalším městem, který zařadilo do provozu elektrobusy byl Nový Jičín, kde zvolili vozidla SOR EBN 9,5. Švédská Scania dodala nové autobusy pro skupinu 3ČSAD.
Rozsáhlý článek se věnuje novým trolejbusovým tratím v Jihlavě, kde došlo v minulém roce k rozšíření o další „zadrátované“ kilometry.
Velkým pokrokem v loňském roce byla integrace Kladenska, která kromě rozšíření oblasti PID byla zajímavá z provozních důvodů, jelikož velcí dopravci nezvládaly pokrýt plánované výkony, na linky PID vyjel téměř každý, kdo měl na zahradě autobus. Situaci pěkně zmapovali pánové z webu citybus.cz.
Poslední stránky časopisu pojednávají o historii bratislavské „Vídeňské električky“.