V noci proběhly v Praze další „škatulata“ s problémovými tramvajemi Škoda 15T. Podle několika zdrojů redakce byla část tramvají manipulačně převezena ze Strašnic na Pankrác. Zároveň se do Strašnic vrátily některé soupravy T3 (Wana+Wlk), které byly na Pankrác zapůjčeny.
Co je za dalším přesunem tramvají není jasné. Všechny zdroje se shodují, že situace kolem tramvají Škoda 15T je podivná až podezřelá. Chybí informovanost nejen ven, ale i dovnitř podniku.
Dopravní podnik dosud neodpověděl ani na dotazy z 3. prosinec, které se týkaly prvního přesunu desítek tramvají 15T z Pankráce do Strašnic. Jedním z důvodů mohlo být stažení tramvají z linek 3 a 17, které jezdí po rychlodrážní trati do Modřan. Od víkendu až na pár výjimek nahradily nízkopodlažní tramvaje 15T na linkách 3 a 17 soupravy řady T3.
Spekulovalo se, že důvodem omezení provozu na trati do Modřan mohla být zdejší maximální povolená rychlost 60 km/h, či obava z vykolejení tramvaje na rychlodráze, která je špatně přístupná nejen pro jeřáb, ale také záchranné složky.