Covid-19 je teď silnější, hlásí Praha a DPP

Hlavní město Praha ve spolupráci s Dopravním podnikem hl. m. Prahy informují cestující, že Covid 19 je teď (před létem!) silnější. Skutečně? Máme se bát? Nebo nás vedení Prahy a dopravního podnik straší zastaralými informacemi?

Domnívám se, že právě leták s covidem by mohl nastartoval aktualizace reklamních letáků ve vozidlech pražské MHD. Kromě letáku na covid jsou například v tramvajích staré plánky sítě, které nemají zakreslenou novou trať do Holyně.

Bylo by vhodné, kdyby jednou za čas probíhala revize reklamních a informačních letáků v tramvajích, autobusech a v metru. Jedna věc jsou staré placené reklamy, ale reklamní letáky města a dopravního podniku by měli být aktuální.

Proto jsem navrhl Adamu Scheinherrovi, radnímu pro pražskou dopravu, aby tento problém řešil na poradě s dopravním podnikem. Staré letáky dělají osudu městu i dopravnímu podniku.

Aktualizace 18.5. 12:39: Ozvali se přímo z dopravního podniku a věc letáků s covidem se začíná řešit. Paráda a díky.


Ondřej Matěj Hrubeš

šéfredaktor dopravního magazínu MHD86.cz, který se zajímá o MHD už od dob mateřské školky a procestoval přes 160 měst s městskou dopravou