Podcast „Šalina do ucha“ slaví první rok.

Dopravní podnik města Brna už rok natáčí podcast s názvem „Šalina do ucha“. Za uplynulých dvanáct měsíců si tak mohli posluchači pustit celkem 17 rozhovorů s tématikou MHD. DPMB je přitom jediným dopravním podnikem v Česku, který vlastní podcast natáčí.

„Podcast je pro nás dalším kanálem, přes který chceme popularizovat brněnskou městskou hromadnou dopravu. Naším cílem je přinášet zajímavá dopravácká témata. Současně posluchače seznamujeme s chodem dopravního podniku a necháváme je nahlédnout takříkajíc pod pokličku,“ popsal generální ředitel DPMB Miloš Havránek.

Za uplynulých dvanáct měsíců si posluchači podcast DPMB stáhli již desettisíckrát. Každý jednotlivý díl si průměrně poslechne 640 lidí. Nejvíce posluchačů „Šaliny do ucha“ pochází z České republiky, a to 95 %. Co se týká konkrétních měst 36 % posluchačů je z Brna, 29 % z Prahy o zbytek se dělí další města u nás nebo na Slovensku.

Ze sedmnácti doposud vydaných dílů byl nejúspěšnější rozhovor s generálním ředitelem dopravního podniku Milošem Havránkem, ten má v současnosti 1200 poslechů.

„Doposud jsme dělali rozhovory pouze se zaměstnanci našeho podniku. Nyní se chceme zaměřit i na mimopodniková dopravní témata. Začneme hned následujícím dílem, kdy přineseme rozhovor s Petrem Suchánkem ze společnosti Infram o stavbě tramvajového tunelu v Žabovřeskách,“ prozradil Havránek.  Nebude to jediný díl „Šaliny do ucha“, který se bude věnovat stavbě tramvajového tunelu. Už v říjnu loňského roku si mohli posluchači poslechnout díl o zajímavostech tramvajového tunelu ke kampusu.

¨TZ DPMB