Testování reklam na vizuálu PID?

Před 3 lety představila Praha prostřednictvím Ropidu a dopravního podniku nový vizuál Pražské integrované dopravy na vozidlech MHD. Od té doby byl nový vizuál PID aplikován především na vozidlech soukromých dopravců. U tramvají má dopravní podnik tolik výjimek, že nový vizuál se dostává jen na pár vozidel. Lepší situace je v posledních měsících u autobusů a trolejbusů, kde s větším příchodem nových vozidel v posledních měsících se začíná přebarvovat znatelně i tento vozový park.

Přesto je zajímavostí, že na řepském autobusu SOR NB 12, který jako první získal vizuál PID, zkoušel Dopravní podnik hl. m. Prahy boční reklamu. Člověk by očekával, že reklamy se budou lepit spíš na starší vozy a v původním barevném schématu.

Ondřej Matěj Hrubeš

O městskou dopravu se zajímá od dětství, procestoval přes 180 měst s MHD, založil dopravní magazín MHD86.cz a natáčí Dopravní podcast a Podcast dopravní 6. V roce 2022 byl zvolen radním pro dopravu městské části Praha 6.