Německý provozovatel tramvají Bogestra (Bochum-Gelsenkirchen) vyhrál ve výběrovém řízení na dodávku tramvají pro polskou Łódź.
Bogestra dodá do města 32 tramvají NF6D, které jsou částečně nízkopodlažní. Tramvaje z dílny Düwag byly vyrobené v letech 1992-1994. Jedná se téměř o celou flotilu těchto vozů, které Bogestra vlastní. V Bochumi a Gelsenkirchenu je nahrazují nově dodávané tramvaje Stadler Variobahn. Přesto ve stavu jsou nadále vysokopodlažní vozy Düwag M6S, bez kterých je vypravení na linky neobejde.
Zajímavostí kontraktu je skutečnost, že s tramvajemi NF6D měla Bogestra kolem roku 2015 technické problémy. Potýkaly se s prasklinami karosérií v místech kolem dveří a oken a následně se začaly objevovat před rokem problémy s podvozky, kdy bylo nařízeno omezení maximální povolené rychlosti na 30 km/h. Tím docházelo k velkým zpožděním na linkách, protože například na rychlodrážní lince 302 smí jet tramvaje rychlostí až 70 km/h. Dalšíém problémem byl nedostatek pojízdných vozů.
Tramvaje projdou další modernizací. Instalovány budou samostatné dveře pro řidiče, kabina řidiče bude vybavena klimatizací a salón pro cestující dostane větší otevírací okna. U dveří vzniknou rampy pro invalidní vozíky.
Łódź už před časem zakoupila jednu tramvaj NF6D od Bogestry k testování.