Už třetím rokem po sobě roste spokojenost cestujících s personálem Dopravního podniku Ostrava (DPO). Vyplývá to z každoročního prosincového průzkumu, který pro DPO na vzorku osmi set respondentů zpracovává agentura Respond.
Nejhorší známka 0, nejlepší 7. Zaměstnanci DPO si od cestujících vysloužili v průměru 5,99. Je to o 16 setin víc než v roce 2018 (5,83) a o 36 setin víc než v roce 2017 (5,63). Vůbec nejspokojenější jsou lidé s přístupem asistentů přepravy. Ti získali známku 6,17. „Je to skvělý trend i dobrá zpětná vazba. Od svého příchodu do dopravního podniku zdůrazňuji našim lidem, že jsme tady ze všeho nejvíc pro naše cestující a že právě naši zaměstnanci jsou pro ně tou hlavní tváří dopravního podniku,“ vysvětluje generální ředitel a předseda představenstva DPO Daniel Morys.
Za zmínku stojí i další údaje. Například to, že více než dvě třetiny cestujících vítají rozšiřování elektronických jízdenek nebo že tři čtvrtiny cestujících podporují plán DPO skončit do roku 2020 s dieselovým pohonem v rámci vozového parku DPO. 90 % lidí by DPO doporučilo při cestách po městě svým známým odjinud.
TZ DPO
- Nové vozy pro Essen a Mülheim an der Ruhr dodá CAF
- Dvoučlánkové, tříčlánkové nebo sólo. Víte, kolik tramvají brázdí ulice českých měst?
- Lepší mobilní signál ve vlacích. České dráhy vypsaly zakázku na vybavení vlaků opakovači mobilního signálu
- Modernizace regionálních vlaků na jihu Čech
- DPO chystá modernizaci dalších zastávek