Během Velikonoc proběhne tramvajová výluka ze Strašnic k Ústředním dílnám DP, která způsobí odříznutí vozovny (odstavné plochy v Hostivaři) od kolejové sítě. Podle webu ROPIDu bude z tohoto důvodu od 10. do 13. dubna zcela zrušena linky 15 a polovina spojů nevyjede na linku 17.
Na lince 17 budou vypraveny pouze spoje jedoucí v trase Sídliště Modřany – Vozovna Kobylisy. Místo vložených spojů, které jezdí z Modřan na Výstaviště Holešovice budou prodlouženy do Modřan vybrané spoje linky 3.
Dopravní komplikace nezpůsobí ani zrušení linky 15, ani poloviční omezení provozu linky 17. Cestujících v městské dopravě je nyní minimum.
Ale pokud zaznívají hlasy od střešovických řidičů, že jejich vozovna potřebuje práci a výkony na linkách v době zrušené retrolinky 23 a smluvních jízd, proč nyní Střešovice nevyjedou na linky 15 a 17?
Mělo by to větší opodstatnění, než jedno střešovické retro pořadí na lince 2. Zároveň by vozy T3SUCS najezdily na linkách 15 a 17 pořádnou porci kilometrů, což má být cílem vypravování retro vozů na linku 2. Najezdit kilometry, aby mohly být vozy postupně předány na cyklickou opravu.
- Brno věnuje Charkovu šest starších tramvají
- České firmy získaly během veletrhu InnoTrans zakázky za více než miliardu korun
- Na Českolipsku vyjedou o víkendu historické vlaky
- DPP vysoutěžil zhotovitele rekonstrukce stanice Českomoravská, stavba začne v lednu 2025
- DPP zve návštěvníky na Den otevřených dveří do garáže Hostivař
Nebo to tak horké není s nutností vypravení vozů T3SUCS do provozu? Či není odvaha říct, že linky budou o Velikonocích zrušeny/omezeny, protože jejich výkony nejsou potřeba nutně zajistit z důvodu snížené poptávky? Situace, kdy je nějaká z vozoven odstřihnutá od sítě není nic mimořádného a pokaždé si podnik s vypravením na linky poradil. Zvláště, když se jedná o prázdninové nižší vypravení. Něco tady nesedí.
Zároveň dopravní podnik, ani ROPID nezodpověděl dosud otázky k pravidelnému nasazení retrovozů na linku 2…