Zatímco Pražané mají noční centrální bod Lazarská, ze kterého jezdí všechny noční tramvaje, ale noční autobusy žádný centrální bod nemají, Brňané jsou na tom lépe. Všechny noční linky se rozjíždějí z jednoho bodu do všech koutů města.
V Ostravě vyjely na linku 78 dvoupatrové autobusy. Odkud kam jezdí? Kdy jsou vypravované? A na jakou další linku se chystají dvoupatrové autobusy?
Ondřeje Matěje Hrubeše (šéfredaktora dopravního magazínu MHD86.cz) zpovídal v pořadu Kukátka na vlnách Country Radia moderátor Miloš Keller.
- Podcast dopravní 6 (19) → Rozvoj letiště do roku 2030Jak zlepšit cyklodopravu na páteřních trasách, problematika zásobování z pohledu firem dovážející jídlo, centrum Baba a řešení dopravy a plánovaný rozvoj ruzyňského letiště do roku 2030. Zajímá vás dopravní … Pokračovat ve čtení
- Dopravní podcast (166) → Tramvaje v CasablanceNejvětší tramvajový systém v Maroku se nachází v Casablance. V provozu jsou linky T1 a T2, ale probíhá výstavba tratí pro další linky. Jaké jsou plány na rozvoj městské … Pokračovat ve čtení
- Praha vybrala firmu na výstavbu parkovacího domu DědinaRada hl. m. Prahy na svém pondělním jednání rozhodla o výběru dodavatele veřejné zakázky na výstavbu Parkovacího domu Dědina v Praze 6. Cílem projektu je vybudovat na sídlišti v … Pokračovat ve čtení
- Na lince PID 413 budou nasazeny autobusy IVECO Crossway LE 14,5m„Při zahájení provozu autobusové linky 413 jsme slíbili, že nejpozději do konce tohoto roku budou nasazeny moderní kapacitní autobusy, které byly dopravcem představeny na slavnostním zahájení v Litoměřicích. Nasazením těchto … Pokračovat ve čtení
- Dánští architekti promění pražské hlavní nádraží na Šťastný HlavákDánské studio Henning Larsen Architects v soutěžním dialogu na úpravy území hlavního nádraží v Praze zvítězilo se svým návrhem Šťastný Hlavák. Jeho hlavní myšlenkou je přirozené propojení Vrchlického sadů, … Pokračovat ve čtení