Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy označil čtyři póly Prahy – severní, jižní, západní a východní. Kde je najdete a jak se k nim dostat městskou dopravou?
Druhou „atrakcí“ IPRu je betonová tvárnice v obří velikosti položená vedle Národního muzea na nepoužívanou tramvajovou trať.
Ondřeje Matěje Hrubeše (šéfredaktora dopravního magazínu MHD86.cz) zpovídal v pořadu Kukátka na vlnách Country Radia moderátor Miloš Keller.
- Nové RegioFoxy a RegioSpidery pro Středočeský a Královehradecký krajInvaze Lišek na tuzemské koleje bude pokračovat i v letošním roce. K loni dodaným 56 motorovým jednotkám řady 847 RegioFox, kterým se na železnici neřekne jinak než Liška, letos … Pokračovat ve čtení
- Snížení rychlosti metra mezi Skalkou a Depem Hostivař: Co stojí za změnou?Úsek metra mezi Skalkou a Depem Hostivař má sníženou rychlost kvůli technickým problémům trati. Opravy jsou plánovány s rekonstrukcí depa Hostivař. Cestující na trase A pražského metra mohli zaznamenat … Pokračovat ve čtení
- Tramvaje nepojedou v Chotkově a Nádražní uliciDopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) začne od této soboty s výměnou opotřebených oblouků u Jeleního příkopu v Chotkově ulici a části kolejové konstrukce v křižovatce Chotkovy a Badeniho. Práce potrvají do … Pokračovat ve čtení
- Tři měsíce bez auta? Vídeňský dopravní podnik přichází s novou výzvouOd května do července se ve Vídni uskuteční zajímavý experiment v oblasti mobility. Čtyřicet domácností se zaváže nevyužívat svůj osobní automobil. Na oplátku obdrží měsíční rozpočet, který mohou využít … Pokračovat ve čtení
- Želvy pomáhají s posunem vozidel v moravských depechČeské dráhy nasadily koncem loňského roku na posun v dílnách a depech na Moravě trojici akumulátorových vozíků, kterým železničáři přezdívají želva nebo tank. Dálkově řízené vozíky slouží pro posun vagónů … Pokračovat ve čtení