Za posledních pět a půl let jste slyšeli 100. Dopravních podcastů. Velmi si vážíme všech posluchačů, kteří podcast pravidelně, či nepravidelně poslouchají. Pro druhou „stovku“ podcastů jsme připravili pro nejvěrnější posluchače řadu výhod.
Ti, kteří se rozhodnou naší tvorbu Dopravních podcastů podpořit skrze platformu Patreon, získají přístup do zákulisí a možnost ovlivňovat obsah podcastů. A taky jsou připravené dárečky. Plecháček Dopravního podcastu, či speciální dopravní pohlednice, které budete dostávat poštou ke každému cestovatelskému dílu. Stát se Patreonem je podobné, jako si předplatit oblíbený časopis. Odměníte a podpoříte tvůrce a v tomto případě ještě získáte benefity oproti ostatním.
A jaká jsou témata 101. Dopravního podcastu?
- Startuje Patreon pro nejvěrnější posluchače
- Tramvajácká trička TVČR
- ROPID oznámil omezení a rušení nočních linek. Scheinherr přestává mít vliv na dopravu
- Prahu se Středočeským krajem spojí dvě trolejbusové linky
- DPP převzal poslední autobus SOR NB 12
- Tramvaje Astra končí v plzeňském provozu
- DPP láká hezkým videem na tramvaje T2, prosincové video „Městem spolu“ smazal
- Boj mezi instagraméry profilů Muzeum MHD a Vozovna Střešovice
- Polský Gdaňsk má všechny tramvaje nízkopodlažní, vyřadil místní „té trojky“, Praha může závidět
- Potřebuje Praha v centru turistické autobusy? Nestačí tramvaje a metro?
Pusťte si 101. díl Dopravního podcastu.
___
Dopravní podcast od roku 2015 Ondřej Matěj Hrubeš (šéfredaktor dopravního magazínu MHD86.cz) od roku 2015.
___
• STAŇ SE PATREONEM •
Podpoř tvorbu Dopravních podcastů a získej benefity, které ostatní nemají.
- Středočeský radní Borecký se plete. Praha 6 podporuje dostavbu Pražského silničního okruhu, modernizaci tratě Praha – Kladno, i tramvaj do Velkých Přílep – ač o ní nikdy neslyšelaVedení Středočeského kraje se ohradilo proti návrhu Prahy 6, která plánuje ve spolupráci s hlavním městem, TSK, Ropidem a policií zavést opatření pro preferenci městské hromadné dopravy s cílem eliminovat dopravní zátěž, která vychází z nadměrné individuální automobilové … Pokračovat ve čtení
- Dopravní podcast (175) → Traian Urban, EIT Urban MobilityJaká je budoucnost autonomní dopravy? Dočkáme se automaticky vedených autobusů v běžném provozu? Jsou reálné projekty takzvaných 15 minutových měst? Jaké zkušenosti s tím mají Paříž, Utrech, či Oxford? Máme vzhlížet ke Kodani, Amsterdamu, či … Pokračovat ve čtení
- Jak si Praha stojí ve srovnání s jinými evropskými velkoměsty? Skvělá MHD, nárůst aut a dostupná práceInstitut plánování a rozvoje hl. m. Prahy (IPR) představil v Centru architektury a městského plánování (CAMP) analýzu, která porovnává Prahu s 11 dalšími evropskými městy. Dozvíme se, kde se Praha svými trendy kloní více k … Pokračovat ve čtení
- V oblasti Masarykova nádraží začne první letošní rekonstrukce tramvajové tratě v centru PrahyOd pondělí 29. dubna 2024 do konce školního roku, tj. do soboty 29. června 2024 bude Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) rekonstruovat tramvajovou trať v oblasti Masarykova nádraží, konkrétně v Dlážděné a Havlíčkově ulici. Z tohoto důvodu … Pokračovat ve čtení
- Praha 6 chce rozšířit platnost BUS pruhů a kolony aut posunout před své hraniceZatížení Prahy 6 individuální automobilovou dopravou, která směřuje do hlavního města ze severozápadu od metropole, atakuje hranice únosnosti. Praha 6 připravila soubor opatření, která podpoří cestování hromadnou dopravou. Na společné schůzce je zástupci Prahy 6 … Pokračovat ve čtení